Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
İkisi de olmalı. Biri eksikken diğeri hiçbir işe yaramaz. Ama iş ve tecrübe daha önemlidir. Zira iş tecrübeniz ve yeteneğiniz varsa iş bulursunuz. Ama iş tecrübeniz ve yeteneğiniz yoksa diplomanız olsa da iş bulamazsınız.
Buradan işe başlayım anlamı çıkartmayın. Bence devamlılık zorunu olmayan (özel olabilir) bir üniversite bitirin. Aynı zamanda çalışın.