Haklısınız hocam sanırım bitirmek için dayanabilirim

Diğer arkadaşın dediği gibi şimdi geliyorsa o zaman da gelecektir mantığıyla diplomaya öncelik vermen ya da her ikisini aynı anda götürmek mantıklı olabilir. Çok teşekkürler yorumlarınız aydınlattı
Haklısınız hocam. Ben de çoğu zaman böyle düşünüyorum dediğim gibi, bana da bu mantıklı geliyor ama işte yine de içimde "acaba mı" şüphesi oluşuyor bazen
Hocam gayet iyi bir ortalamanız var, biraz sabredip okulu bitirip iş dünyasına atılmak en garanti yol, benden size tavsiye.