diploma 20 yıl önce değerli ve zor elde edilen bişeydi. şimdi sektörde ilerle, ilerde paran olunca paranla üni bititir, üstüne havalı bi master çakar devam edersin. diploma ile web/tasarım/it işlerinin alakası yok. tanıdığım iyi bilgisayar yazılımcılarının çoğu matematik, istatistik, jeoloji vb. bölümlerden mezun. bilgisayar/yazılım işinde diploma değil yetenek konuşur. tasarım işinde de aynı bence
Evet bu durum da kafamı karıştırmaya sebep oluyor. Kurumsalda olup da alakasız bölümden mezun olup UI/UX tasarımcı olarak çalışan çok kişi var hocam