gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diploma 20 yıl önce değerli ve zor elde edilen bişeydi. şimdi sektörde ilerle, ilerde paran olunca paranla üni bititir, üstüne havalı bi master çakar devam edersin. diploma ile web/tasarım/it işlerinin alakası yok. tanıdığım iyi bilgisayar yazılımcılarının çoğu matematik, istatistik, jeoloji vb. bölümlerden mezun. bilgisayar/yazılım işinde diploma değil yetenek konuşur. tasarım işinde de aynı bence
Evet bu durum da kafamı karıştırmaya sebep oluyor. Kurumsalda olup da alakasız bölümden mezun olup UI/UX tasarımcı olarak çalışan çok kişi var hocam