BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız hocam. 3.56/4 ortalamam var, o da kötü değil. Ama dediğim gibi hiç iş başvurusu yapmadım ve birçok iş teklifi aldım. Hepsi büyüklü/küçüklü kurumsal firmalardı. Yani tercih etmek ve edilmek arasında fark olduğu için acaba diploma mı önemli ortaya çıkardığım iş mi diye düşünmeden edemiyorum



@gencbeyin; açıkçası isim olarak iyi bir okul değil. Yalova Üniversitesi. Memur olma niyetim de yok özel sektör düşünüyorum hep
diploma 20 yıl önce değerli ve zor elde edilen bişeydi. şimdi sektörde ilerle, ilerde paran olunca paranla üni bititir, üstüne havalı bi master çakar devam edersin. diploma ile web/tasarım/it işlerinin alakası yok. tanıdığım iyi bilgisayar yazılımcılarının çoğu matematik, istatistik, jeoloji vb. bölümlerden mezun. bilgisayar/yazılım işinde diploma değil yetenek konuşur. tasarım işinde de aynı bence