Kesinlikle katılıyorum hocam eğitimi ve diplomayı ben de çok önemsiyorum ama yaptığım işlerle de bir şeyler öğrendiğimi kanıtlayamaz mıyım? Naçizane kanıtladığımı düşünüyorum ki onlar sizinle çalışmak istiyoruz gibisinden ulaşıyorlar
Diploma sadece kağıt olarak düşünmüyorum ben hocam orada'da bir eğitim var ve buda birşey katıyorsa olay budur.
Çalışarak zaten tecrübe kazanacaksınız okuyarak tecrübe değil bilgi ve eğitim kazanacaksınız.
İkisi çok farklı yani. Okumayıp yine eğitim alacağım diyorsanız eyvallah.
Yinede okul gibi olmaz diyelim.