Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gayet iyi bir ortalamanız var, biraz sabredip okulu bitirip iş dünyasına atılmak en garanti yol, benden size tavsiye.
Size mezun olunca diplomayla bir fotoğraf atıcam artık kaçarınız yok hocam ahahhaa Çok teşekkür ederim fikirleriniz yol gösterici oldu