Forumu Hala Default Temasını Kullanan varmı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumu Hala Default Temasını Kullanan varmı?
62
●
1.329
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forumu Hala Default Temasını Kullanan varmı?
1
2
3
4
5
6
Son
27-08-2021, 16:01:42
#1
dEaTh
Forumu hala Default temasını Kullanan var mı?
şahsen merak ettim.
bu gün bir yeni temayı kullanayım dedim
gözlerim kanadı ne gecesi ne gündüzü
babalar gibi
DEFAULT
tema
27-08-2021, 16:02:49
#2
Berkayyildirim
Modern temayı karanlık modda kullananlar beğensin
27-08-2021, 16:03:37
#3
dEaTh
Berkayyildirim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Modern temayı karanlık modda kullananlar beğensin
ondada gözlerim kanadı hele yeni postlar diye baktığımda tamamen felaket.
27-08-2021, 16:03:50
#4
caylakgirisimci
ben arada geçiyorum ama şu son yorum atılan konular vs. yazan yere ihtiyaç duyup geri dönmek zorunda kalıyorum birde bildirimler tam düşmüyor orda
27-08-2021, 16:03:55
#5
uof52
Bir rivayete göre, default tema alfalar için sitede bırakılmış
27-08-2021, 16:04:02
#6
CND
Eskiler kendini belli etsin, default kullanan bir avuç üye kaldık sanırım.
Diğer temaya geçince afakanlar basıyor bana.
27-08-2021, 16:06:25
#7
dEaTh
CND adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eskiler kendini belli etsin, default kullanan bir avuç üye kaldık sanırım.
Diğer temaya geçince afakanlar basıyor bana.
vaaay gardaşım benim.
kralsın.
27-08-2021, 16:06:37
#8
srknakyurek
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
var
27-08-2021, 16:08:01
#9
CND
dEaTh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vaaay gardaşım benim.
kralsın.
Eyvallah kardeşim, yanlışlıkla forumdan çıkış falan yapınca default temaya geçene kadar elim ayağım titriyor
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler