Konu
Forumu Hala Default Temasını Kullanan varmı?
27-08-2021, 16:08:01
#9
CND
dEaTh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vaaay gardaşım benim.
kralsın.
Eyvallah kardeşim, yanlışlıkla forumdan çıkış falan yapınca default temaya geçene kadar elim ayağım titriyor