dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vaaay gardaşım benim.
kralsın.
Eyvallah kardeşim, yanlışlıkla forumdan çıkış falan yapınca default temaya geçene kadar elim ayağım titriyor