• 28-08-2021, 11:12:01
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben halen default kullanıyorum alışkanlık bir ömürde böyle kullanırım değiştirmezler ise.
  • 28-08-2021, 11:19:00
    #47
    HizliResim.Net
    14 yıl default tema kullandım birçok kez modern temayı denediysemde olmadı ve en son sanki default tema yayından kaldırıldı gibi davrandım 1 haftada alıştım şimdi default tema çok farklı geliyor bana
  • 28-08-2021, 11:48:48
    #48
    R10 Tasarım ux vb konularda dünyadaki diğer rakiplerine fark atmış
    Digitalpoint bhw ve diğerleri yanından geçmez.
  • 28-08-2021, 14:06:16
    #49
    Konuyu görünce default temayı bir deneyeyim dedim şimdi geriye çeviremiyorum
  • 28-08-2021, 15:40:23
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    valla @esrefyasa; hocam olmasa default da kalmıştım hocam bu nası temaymış Allah kourusn
  • 28-08-2021, 19:27:51
    #51
    kalkmadığı sürece devam..
  • 28-08-2021, 19:50:21
    #52
    bir ara modern'e geçeyim dedim, yapamadım. geri dönmem sanıyorum 1 dakika sürmedi. bir kere de şifremi unuttuğumda mecbur kalmıştım. default temada şifremi unuttum seçeneklerinde cep telefonu seçeneği bulunmuyor. modern'e geçip şifreyi belirleyince tekrar default'a geçtim.

    default'tan modern'e geçmeyi deneyince elim ayağım tutmuyor gibi hissetmiştim.
  • 28-08-2021, 19:55:35
    #53
    Default'tan vazgeçmem.
  • 28-08-2021, 20:17:08
    #54
    Default tema olmadan yapamıyorum. Modern temayı bir kaç kere denedim menülerde kontrol panelinde aradığım şeyleri bulamayınca tekrar default temaya döndüm.

    Ne varsa eskide var