bir ara modern'e geçeyim dedim, yapamadım. geri dönmem sanıyorum 1 dakika sürmedi. bir kere de şifremi unuttuğumda mecbur kalmıştım. default temada şifremi unuttum seçeneklerinde cep telefonu seçeneği bulunmuyor. modern'e geçip şifreyi belirleyince tekrar default'a geçtim.
default'tan modern'e geçmeyi deneyince elim ayağım tutmuyor gibi hissetmiştim.