• 27-08-2021, 22:56:39
    #28
    yok ya, başta modern tema ne biçim demiştim de alıştıktan sonra insanın eskiye dönesi filan gelmiyo
  • 27-08-2021, 22:59:10
    #29
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Default temada yeni konuları nasıl takip ediyorsunuz ki gündemi nasıl yakalamayı başarıyorsunuz dayı anlatın hele @dEaTh; @onlinecihan;
    Ben 15 yıldır hiç değişmedim göz o kadar buna alıştıkı diğeri farklı geliyor. Yukarıda “ Yeni Mesajlar “ Linki var tıklayınca büyün yeni açılan konuları ve konulara yazan son mesajları öne çıkartarak gösteriyor. İstersen sayfa sayfa sıraya görede bakabiliyorsun gözden kaçırdıklarını.
  • 27-08-2021, 23:03:54
    #30
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Ben asla vazgeçemem
  • 27-08-2021, 23:09:37
    #31
    Default temada üstteki top konular olsaydi belki kullanırdım
    Modern temayı bundan dolayı kullanıyorum
  • 28-08-2021, 00:01:18
    #32
    Modern ile devam.
  • 28-08-2021, 00:02:20
    #33
    Default candır.
  • 28-08-2021, 00:39:38
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Default kullananlar genellikle forumun emeklileri 😊
  • 28-08-2021, 00:45:28
    #35
    Valla bende bir iki dakika modern tema kullandıktan sonra hemen default temaya geri döndüm kaçar gibi Böyle alıştık böyle toprak olucaz.
  • 28-08-2021, 01:08:01
    #36
    Default tema ilk göz ağrısı nasıl vazgeçelim