Forumu Hala Default Temasını Kullanan varmı?
62
●1.329
- 27-08-2021, 16:12:08Administratorilk default to modern geçiş sonrası 5-6 gün zorlandım. Alışkanlıklardan kolay vazgeçemiyoruz. Daha sonra modern temaya alıştım şimdi default temaya geçemiyorum kullanım açısından çok zor geliyorCND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2021, 16:12:10o profil resmi 14,5 senelik desem inanirmisinFoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

@CND
al bendede o kadar çıkana kadar gözlerim yan bakmaya başladı bilgisayara
ALLAH'tan r10 profil kapaklarını merak ettim. - 27-08-2021, 16:16:21aman dıyım default kaldırmada 2 forum keyfimiz var ondan da mahrum kalmayalım bu yaştan sonra gözlerim bozulsun istemiyorum. : )Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2021, 16:16:47Kesinlikle silinen üyeliğim ile birlikte forumun ilk 100 üyesi içindeyim, telefonu normalde karanlık modda kullanıyorum ama diğer temayı ben de aynı şekilde denememe rağmen alışamadım bir türlü.Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer temada bazen arkadaşlar beyaz fontla yazıyorlar hatta, onu da okuyana kadar baya uğraşıyorum
- 27-08-2021, 16:18:17hocam default temayı denemek için geçtim de tema değiştirme yerini bulamıyorum
Nerede ?
serpinGO Dijital bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
