Eskiler kendini belli etsin, default kullanan bir avuç üye kaldık sanırım.
Diğer temaya geçince afakanlar basıyor bana.
ilk default to modern geçiş sonrası 5-6 gün zorlandım. Alışkanlıklardan kolay vazgeçemiyoruz. Daha sonra modern temaya alıştım şimdi default temaya geçemiyorum kullanım açısından çok zor geliyor