• 27-08-2021, 16:19:27
    #19
    default temayı kullanmak eskiden hayat zordu demek gibi yaşlı değilsiniz arkadaşlar her şeyin yenisine ayak uydurun bu yaşlılık belirtisidir eskiye bağlı kalmak.
  • 27-08-2021, 16:19:46
    #20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam default temayı denemek için geçtim de tema değiştirme yerini bulamıyorum Nerede ?
    https://www.r10.net/profile.php?do=moderntemaayar

    buradan ayar verebilirsin.

    tabi oradan default döndüğünde beyaz ekran geliyor o ayrı bir şey.
  • 27-08-2021, 16:21:11
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modern temayı karanlık modda kullananlar beğensin
    Karanlık adamlarız hocam bizler, gece çalışırız her zaman
  • 27-08-2021, 16:23:57
    #22
    hocam şuan default eski temadayım linke tıklayınca beyaz ekran geliyor bişe görünmüyor
  • 27-08-2021, 16:25:43
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şuan default eski temadayım linke tıklayınca beyaz ekran geliyor bişe görünmüyor
    sol en alt köşeden modern temaya geçiş yapabilirsin
    normalde modern temada olan özellik default temaya eklenmemiş ondan beyaz ekran geliyor.
  • 27-08-2021, 16:26:25
    #24
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sol en alt köşeden modern temaya geçiş yapabilirsin
    normalde modern temada olan özellik default temaya eklenmemiş ondan beyaz ekran geliyor.
    tamamdır teşekkürler
  • 27-08-2021, 16:26:35
    #25
    12 senedir hiç değiştirmedim.
  • 27-08-2021, 16:27:16
    #26
    Ben telefondan default olarak kullanıyorum. Göz alışmış 15 yıldır aynı şeyleri görmeye
  • 27-08-2021, 22:55:13
    #27
    Default temada yeni konuları nasıl takip ediyorsunuz ki gündemi nasıl yakalamayı başarıyorsunuz dayı anlatın hele @dEaTh; @onlinecihan;