Forumu Hala Default Temasını Kullanan varmı?
62
●1.329
- 27-08-2021, 16:19:27default temayı kullanmak eskiden hayat zordu demek gibi yaşlı değilsiniz arkadaşlar her şeyin yenisine ayak uydurun bu yaşlılık belirtisidir eskiye bağlı kalmak.
- 27-08-2021, 16:19:46https://www.r10.net/profile.php?do=moderntemaayarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradan ayar verebilirsin.
tabi oradan default döndüğünde beyaz ekran geliyor o ayrı bir şey. - 27-08-2021, 16:21:11Üyeliği durdurulduKaranlık adamlarız hocam bizler, gece çalışırız her zamanBerkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2021, 16:25:43sol en alt köşeden modern temaya geçiş yapabilirsinMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normalde modern temada olan özellik default temaya eklenmemiş ondan beyaz ekran geliyor. - 27-08-2021, 16:27:16Ben telefondan default olarak kullanıyorum. Göz alışmış 15 yıldır aynı şeyleri görmeye
- 27-08-2021, 22:55:13Default temada yeni konuları nasıl takip ediyorsunuz ki gündemi nasıl yakalamayı başarıyorsunuz dayı anlatın hele @dEaTh; @onlinecihan;
Nerede ?