• 27-08-2021, 16:09:55
    #10
  • 27-08-2021, 16:11:37
    #11
    3-5 defa modern temaya aldım yok sarmadı default candır.
  • 27-08-2021, 16:12:08
    #12
    Administrator
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiler kendini belli etsin, default kullanan bir avuç üye kaldık sanırım.
    Diğer temaya geçince afakanlar basıyor bana.
    ilk default to modern geçiş sonrası 5-6 gün zorlandım. Alışkanlıklardan kolay vazgeçemiyoruz. Daha sonra modern temaya alıştım şimdi default temaya geçemiyorum kullanım açısından çok zor geliyor
  • 27-08-2021, 16:12:10
    #13
    FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o profil resmi 14,5 senelik desem inanirmisin
    @CND
    al bendede o kadar çıkana kadar gözlerim yan bakmaya başladı bilgisayara
    ALLAH'tan r10 profil kapaklarını merak ettim.
  • 27-08-2021, 16:14:43
    #14
    Modern karanlık mod
  • 27-08-2021, 16:15:55
    #15
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Eski temaya donemiyorum yardımcı olur musunuz
  • 27-08-2021, 16:16:21
    #16
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk default to modern geçiş sonrası 5-6 gün zorlandım. Alışkanlıklardan kolay vazgeçemiyoruz. Daha sonra modern temaya alıştım şimdi default temaya geçemiyorum kullanım açısından çok zor geliyor
    aman dıyım default kaldırmada 2 forum keyfimiz var ondan da mahrum kalmayalım bu yaştan sonra gözlerim bozulsun istemiyorum. : )
  • 27-08-2021, 16:16:47
    #17
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk default to modern geçiş sonrası 5-6 gün zorlandım. Alışkanlıklardan kolay vazgeçemiyoruz. Daha sonra modern temaya alıştım şimdi default temaya geçemiyorum kullanım açısından çok zor geliyor
    Kesinlikle silinen üyeliğim ile birlikte forumun ilk 100 üyesi içindeyim, telefonu normalde karanlık modda kullanıyorum ama diğer temayı ben de aynı şekilde denememe rağmen alışamadım bir türlü.

    Diğer temada bazen arkadaşlar beyaz fontla yazıyorlar hatta, onu da okuyana kadar baya uğraşıyorum
  • 27-08-2021, 16:18:17
    #18
    hocam default temayı denemek için geçtim de tema değiştirme yerini bulamıyorum Nerede ?
    • serpinGO Dijital
    serpinGO Dijital bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.