• 28-08-2021, 01:10:28
    #37
    Hala kullanıyorum. Bir kaç kere moderni denedim ama olmadı
  • 28-08-2021, 01:22:30
    #38
    Default tema candır kullanmaya devam😉
  • 28-08-2021, 01:40:15
    #39
    defaulttan başka kullanamıyorum bende
  • 28-08-2021, 02:05:29
    #40
    KOZBA.NET
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o profil resmi 14,5 senelik desem inanirmisin
    @CND
    al bendede o kadar çıkana kadar gözlerim yan bakmaya başladı bilgisayara
    ALLAH'tan r10 profil kapaklarını merak ettim.
    En az 10 yıllık olduğuna inanırım çünkü yıllardır ara sıra görüyorum 😀
  • 28-08-2021, 04:17:07
    #41
    default devam..
  • 28-08-2021, 04:42:11
    #42
    Ben kullanıyorum memnunum
  • 28-08-2021, 10:47:08
    #43
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumu hala Default temasını Kullanan var mı?
    şahsen merak ettim.
    bu gün bir yeni temayı kullanayım dedim
    gözlerim kanadı ne gecesi ne gündüzü
    babalar gibi DEFAULT tema

    default devam ke
  • 28-08-2021, 10:56:47
    #44
    Ben de default kullanıyorum.
    Sanki konu forumun yaşlılarını ortaya çıkarmak için açılmış gibi, default tema kullananların hemen hepsi forumun yaşlıları.
  • 28-08-2021, 11:00:00
    #45
    aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de default kullanıyorum.
    Sanki konu forumun yaşlılarını ortaya çıkarmak için açılmış gibi, default tema kullananların hemen hepsi forumun yaşlıları.
    yok be benimle aynı derde muzdarip insan var mı diye merak ettim
    modern tema da gözlerim kanıyor resmen
    sorun bendemi yoksa başkası da aynı sorunu çekiyor mu diye
    tek benlik bir şey değilmiş. Onu anlamış oldum.
    yaşlılıkla alakası yok.
    zevk meselesi biz vbulletine böyle alıştık böyle gidiyor.
    mIRC32 kullanırdım mesala hayatta script kullanamazdım oda alışkanlık onca sene öyle düz mIRC kullandım komutları felan elle yazıyordum.