Forumu Hala Default Temasını Kullanan varmı?
62
●1.329
- 28-08-2021, 02:05:29En az 10 yıllık olduğuna inanırım çünkü yıllardır ara sıra görüyorum 😀dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2021, 11:00:00yok be benimle aynı derde muzdarip insan var mı diye merak ettimaves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
modern tema da gözlerim kanıyor resmen
sorun bendemi yoksa başkası da aynı sorunu çekiyor mu diye
tek benlik bir şey değilmiş. Onu anlamış oldum.
yaşlılıkla alakası yok.
zevk meselesi biz vbulletine böyle alıştık böyle gidiyor.
mIRC32 kullanırdım mesala hayatta script kullanamazdım oda alışkanlık onca sene öyle düz mIRC kullandım komutları felan elle yazıyordum.

