Konu
Forumu Hala Default Temasını Kullanan varmı?
28-08-2021, 10:56:47
#44
aves
Ben de default kullanıyorum.
Sanki konu forumun yaşlılarını ortaya çıkarmak için açılmış gibi, default tema kullananların hemen hepsi forumun yaşlıları.