aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de default kullanıyorum.
Sanki konu forumun yaşlılarını ortaya çıkarmak için açılmış gibi, default tema kullananların hemen hepsi forumun yaşlıları.
yok be benimle aynı derde muzdarip insan var mı diye merak ettim
modern tema da gözlerim kanıyor resmen
sorun bendemi yoksa başkası da aynı sorunu çekiyor mu diye
tek benlik bir şey değilmiş. Onu anlamış oldum.
yaşlılıkla alakası yok.
zevk meselesi biz vbulletine böyle alıştık böyle gidiyor.
mIRC32 kullanırdım mesala hayatta script kullanamazdım oda alışkanlık onca sene öyle düz mIRC kullandım komutları felan elle yazıyordum.