• 28-08-2021, 23:06:56
    #55
    Ben de default kullanıyorum
    Alışamadım zaman ayırıp ...

    AYRICA yapan kızmasın ama hiç cezbedici ve güzel de değil...
  • 29-08-2021, 00:16:49
    #56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumu hala Default temasını Kullanan var mı?
    şahsen merak ettim.
    bu gün bir yeni temayı kullanayım dedim
    gözlerim kanadı ne gecesi ne gündüzü
    babalar gibi DEFAULT tema

    hocam bi denim dedim şimdi eskiye dönemiyom çok sağolun nerden değiştiricez yeri yok?
  • 29-08-2021, 12:37:07
    #57
    @NirvaMedya; bu akımın en sağlam koruyucularındandır. Seneler önce beni tokatlamışlığı vardır eski temayı kullanmıyorum diye.
  • 29-08-2021, 12:39:35
    #58
    Ben bazen kullanıyorum, default vB 3.8 hoşuma gidiyor.
  • 29-08-2021, 12:42:05
    #59
    yeni tema gayet başarılı ve güzel, alışsanız diğerini birdaha açmazsınız, ilk başta ben de sizin gibi düşünüyordum.
  • 29-08-2021, 20:06:50
    #60
    Default candır. Gerisi heyecan… 😬
  • 29-08-2021, 22:24:29
    #61
    death modernlik iyidir boşver eskiyi geçmişe takılı kalma.
  • 30-08-2021, 09:23:02
    #62
    hala default temayı kullanıyorum. Diğer temaya geçince zul oluyor bana.
  • 30-08-2021, 14:12:20
    #63
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    default tema vazgeçilmez .