Ben de default kullanıyorum
Alışamadım zaman ayırıp ...
AYRICA yapan kızmasın ama hiç cezbedici ve güzel de değil...
Forumu Hala Default Temasını Kullanan varmı?
62
●1.329
- 29-08-2021, 00:16:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam bi denim dedim şimdi eskiye dönemiyom çok sağolun nerden değiştiricez yeri yok?dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2021, 12:37:07@NirvaMedya; bu akımın en sağlam koruyucularındandır. Seneler önce beni tokatlamışlığı vardır eski temayı kullanmıyorum diye.
- 30-08-2021, 09:23:02hala default temayı kullanıyorum. Diğer temaya geçince zul oluyor bana.
