Forumu hala Default temasını Kullanan var mı?
şahsen merak ettim.
bu gün bir yeni temayı kullanayım dedim
gözlerim kanadı ne gecesi ne gündüzü
babalar gibi
DEFAULT tema
hocam bi denim dedim şimdi eskiye dönemiyom çok sağolun nerden değiştiricez yeri yok?