ilk default to modern geçiş sonrası 5-6 gün zorlandım. Alışkanlıklardan kolay vazgeçemiyoruz. Daha sonra modern temaya alıştım şimdi default temaya geçemiyorum kullanım açısından çok zor geliyor
aman dıyım default kaldırmada 2 forum keyfimiz var ondan da mahrum kalmayalım bu yaştan sonra gözlerim bozulsun istemiyorum. : )