Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk default to modern geçiş sonrası 5-6 gün zorlandım. Alışkanlıklardan kolay vazgeçemiyoruz. Daha sonra modern temaya alıştım şimdi default temaya geçemiyorum kullanım açısından çok zor geliyor
Kesinlikle silinen üyeliğim ile birlikte forumun ilk 100 üyesi içindeyim, telefonu normalde karanlık modda kullanıyorum ama diğer temayı ben de aynı şekilde denememe rağmen alışamadım bir türlü.

Diğer temada bazen arkadaşlar beyaz fontla yazıyorlar hatta, onu da okuyana kadar baya uğraşıyorum