Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam default temayı denemek için geçtim de tema değiştirme yerini bulamıyorum Nerede ?
https://www.r10.net/profile.php?do=moderntemaayar

buradan ayar verebilirsin.

tabi oradan default döndüğünde beyaz ekran geliyor o ayrı bir şey.