Konu
Forumu Hala Default Temasını Kullanan varmı?
27-08-2021, 16:19:46
#20
dEaTh
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam default temayı denemek için geçtim de tema değiştirme yerini bulamıyorum
Nerede ?
https://www.r10.net/profile.php?do=moderntemaayar
buradan ayar verebilirsin.
tabi oradan default döndüğünde beyaz ekran geliyor o ayrı bir şey.