Konu
Forumu Hala Default Temasını Kullanan varmı?
27-08-2021, 16:19:27
#19
Supersonic
default temayı kullanmak eskiden hayat zordu demek gibi yaşlı değilsiniz arkadaşlar her şeyin yenisine ayak uydurun bu yaşlılık belirtisidir eskiye bağlı kalmak.