Konu
Forumu Hala Default Temasını Kullanan varmı?
27-08-2021, 16:04:02
#6
CND
Eskiler kendini belli etsin, default kullanan bir avuç üye kaldık sanırım.
Diğer temaya geçince afakanlar basıyor bana.