Konu
Forumu Hala Default Temasını Kullanan varmı?
27-08-2021, 16:06:25
#7
dEaTh
CND adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eskiler kendini belli etsin, default kullanan bir avuç üye kaldık sanırım.
Diğer temaya geçince afakanlar basıyor bana.
vaaay gardaşım benim.
kralsın.