CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiler kendini belli etsin, default kullanan bir avuç üye kaldık sanırım.
Diğer temaya geçince afakanlar basıyor bana.
vaaay gardaşım benim.
kralsın.