• 27-08-2021, 16:01:42
    #1
    Forumu hala Default temasını Kullanan var mı?
    şahsen merak ettim.
    bu gün bir yeni temayı kullanayım dedim
    gözlerim kanadı ne gecesi ne gündüzü
    babalar gibi DEFAULT tema

  • 27-08-2021, 16:02:49
    #2
    Modern temayı karanlık modda kullananlar beğensin
  • 27-08-2021, 16:03:37
    #3
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modern temayı karanlık modda kullananlar beğensin
    ondada gözlerim kanadı hele yeni postlar diye baktığımda tamamen felaket.
  • 27-08-2021, 16:03:50
    #4
    ben arada geçiyorum ama şu son yorum atılan konular vs. yazan yere ihtiyaç duyup geri dönmek zorunda kalıyorum birde bildirimler tam düşmüyor orda
  • 27-08-2021, 16:03:55
    #5
    Bir rivayete göre, default tema alfalar için sitede bırakılmış
  • 27-08-2021, 16:04:02
    #6
    Eskiler kendini belli etsin, default kullanan bir avuç üye kaldık sanırım.
    Diğer temaya geçince afakanlar basıyor bana.
  • 27-08-2021, 16:06:25
    #7
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiler kendini belli etsin, default kullanan bir avuç üye kaldık sanırım.
    Diğer temaya geçince afakanlar basıyor bana.
    vaaay gardaşım benim.
    kralsın.
  • 27-08-2021, 16:06:37
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    var
  • 27-08-2021, 16:08:01
    #9
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vaaay gardaşım benim.
    kralsın.
    Eyvallah kardeşim, yanlışlıkla forumdan çıkış falan yapınca default temaya geçene kadar elim ayağım titriyor