Anket Aşı vurunmalı mıyım?
Toplam Katılımcı Sayısı: 229
Aşı vurunmalı mıyım?
Evet kesinlikle vurun.
%63,32 (145 Oy)
Hayır, biraz daha bekle.
%36,68 (84 Oy)
  • 15-06-2021, 04:02:16
    #19
    Şahsi düşüncem,
    Yaklasik 50 yillir grip ile mucadele ediliyor lakin 50 yıldır grip aşısı bulunamamış.
    Yıllardır kanser diye bir illet var henüz ilaci ve aşısı bulunamamış.
    Bunlari göz önüne bulunarak düşünüyorum corona henüz 2. Yılını doldurmamışken aşı nasil bulundu. Madem aşı bulmak bu kadar kolaydi neden şimdiye kadar diger hastalıkların aşısı bulunamadı.

    Bu düşüncem siyasî vb değil-dir lütfen farkli yerlere cekmeyin mevzuyu
  • 15-06-2021, 04:08:23
    #20
    jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca aşı olmayarak kendinizi değil bizi riske atıyorsunuz toplum olarak haklar vardır. Başkasının hakkını ihlal etmek sizin haklarınıza son verir.
    Lütfen bu yazdığımı özgürlük kısıtlaması olarak yorumlamayın. ☺️👍
    Mitinglerde de bu toplum hakları devre dışıydı hocam 😊 bu iÅŸe yarayınca on-off edilebilen birÅŸey bence.
  • 15-06-2021, 04:09:31
    #21
    MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bilimden daha çok dünyada olan haberler " aşı olmayan buraya giremez, hapse atılsın, bakkal ahmetle küssün" gibi yanıltıcı ve zorlayıcı bir baskıya karşıyım. Benim özgürlüğümü bu şekilde hiç bir dünya devleti veya ülkem yasak edemez. Ben bu virüsten değil de cidden bu maskeden baskıdan hastalandım hocam artık eskisi gibi güzel nefes alamıyorum.
    Peki benim babam polis görevi başında birinin kemdisine virüs bulaştırması hak mı ?
    Ben metroda yolda yürürüken karşıdan gelenin öksürüp tıksırıp beni hasta etmesi hak mı ?
    Benim ve devlete calışan insanları hasta olmamk gibi bir hakları var bunu korumanın en kolay yolu bu. Daha etkili bir yol varsa emin ol senle beraber sonuna kadar hak ararım. Ama yoksa coğunluğa uymak zorundasyız/sın asıl özgürlük çünki bu.
    1 kişi özgür olacak diye 1000 kişi özgürlüğünde olmaz. Azınlık her zaman çoğunluğa uymak zorundadır. Aksi taktirde kaas ve kargaşa cıkar.
    Toplumum kurallarını yok sayarak özgürlük elde edilmiyor ne yazıkki.
    1000 kişi içinde 1 kişi ben rahat nefes alacağım maske takmam dedi diye 1000 kişi 1 kişiye saygı gösteremez. Ne yazıkki dünyada böyle bir şey yok.
  • 15-06-2021, 04:14:53
    #22
    MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mitinglerde de bu toplum hakları devre dışıydı hocam 😊 bu iÅŸe yarayınca on-off edilebilen birÅŸey bence.
    Ne yazıkki konu siyasi değil. Onların yaptıklarını da alkışlamıyorum. Ama hak aramak bu şekilde olmuyor. Haklı olarak birini öldürüpte ben cinayet işlemedim diyezsiniz. Canınızı bile korurken sizi tehdit eden kişiyi öldüremezsiniz. Sadece sizi öldürmesini engelleye bilirsiniz. Okadar. O beni öldürecekti ben onu öldürüm demek sizi cinayet işlemiş olmanızı göz ardı ettirmez.
    Lütfen olayı siyasi bir yere çekmeyin ama hak aramaktanda yolu ve yordamı doğrultusundan vazgeçmeyin.
  • 15-06-2021, 04:16:02
    #23
    jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki benim babam polis görevi başında birinin kemdisine virüs bulaştırması hak mı ?
    Ben metroda yolda yürürüken karşıdan gelenin öksürüp tıksırıp beni hasta etmesi hak mı ?
    Benim ve devlete calışan insanları hasta olmamk gibi bir hakları var bunu korumanın en kolay yolu bu. Daha etkili bir yol varsa emin ol senle beraber sonuna kadar hak ararım. Ama yoksa coğunluğa uymak zorundasyız/sın asıl özgürlük çünki bu.
    1 kişi özgür olacak diye 1000 kişi özgürlüğünde olmaz. Azınlık her zaman çoğunluğa uymak zorundadır. Aksi taktirde kaas ve kargaşa cıkar.
    Toplumum kurallarını yok sayarak özgürlük elde edilmiyor ne yazıkki.
    1000 kişi içinde 1 kişi ben rahat nefes alacağım maske takmam dedi diye 1000 kişi 1 kişiye saygı gösteremez. Ne yazıkki dünyada böyle bir şey yok.
    Şuan anlattıklarınız sanırım hocam maske takmak ile ilgili maskemizi zaten takıyoruz çıkar denildiğinde çıkaracağız ama aşı olmak virüs kapmayacağına garanti mi veriyor? Hayır.
  • 15-06-2021, 04:23:08
    #24
    MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan anlattıklarınız sanırım hocam maske takmak ile ilgili maskemizi zaten takıyoruz çıkar denildiğinde çıkaracağız ama aşı olmak virüs kapmayacağına garanti mi veriyor? Hayır.
    Ne olursa olsun ölmemenize garanti veren biri var mı. Herhan gibi bir konuda. Mesela dişci dişinize dolgu yaparken size yaşama ihtimali veriyor mu ?
    Yok
    Ama milyarda 1 ihtimalle dolgu esnasında ölebilirainiz. Ama size yükse oranda bir ihyimal veriyor oda diş arınızı kesebilirim diye.
    Aşıda bu şekilde size bir garanti vermiyor. Ama ihtimali yükselterek hasta olmamanızı engelliyor.
    Ayrıca maskenin düzgün kullanımınıda %100 koruma sağlamasada ihtimalleri artırarak yakalanmamızı ve yaymamızı azaltıyor.
  • 15-06-2021, 04:30:03
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dünyaya hiç bir faydası olmayan insanlar ortaya öyle bir iddia atıyorlar ki insanların sağlığı için olan bir şeyi bile istemiyorlar. Bill gates ile alakalı çip olayları ortaya atıldı. Aşıyı bir kere tek firma değil bir çok farklı firmalar çıkartıyor. Sanırsın Bill gatesin firması üretiyor. Herkes bu aşıya yoğunlaştığı için alt yapısı olan bir sistem ile geliştirdikleri aşikar. Kaldı ki garantisi elbet yok bağışıklığı güçlendirme etkisi var. Bill gates gibi birinin çip takmaya ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum zaten hepimiz onun ürettiği şeyleri kullanıyoruz. onu da kullanmayalım o zaman. Aşıyı olan bir kaç kişi alerjiden dolayı ölebiliyor ama virüsten milyonlarca insan öldü. Bazı insanlar halen virüse dahi inanmıyor. Çevrelerinde pek görmedikleri için olabilir ama genç yaşta bile ölenler oldu ne yazık ki. bunlar gerçek r10da bile ağır yaşayıp konu açanlar mevcut. devlet yasakları kaldırıyor insanlar yine maske takmıyor. berbere gidiyorum takmamış, kargoya gidiyorum takmamış. cafeler restoranlar tıklım tıklım. ben yakalandım mı yakalanmadım mı bilemiyorum. bünyem konusunda rahatım ama ciddiye alıyorum.
  • 15-06-2021, 04:31:30
    #26
    Ben hastanelik olmadım ama zor atlattım. Bu hastalığa hiç yakalanmamış olsaydım belki düşünebilirdim ama bu kadar acele çıkan aşıların kusursuz olmadığını düşünüyorum.
    Mecburiyetten dolayı aşılar hızlı onaylandı ama resmen milyonlarca insanın üzerinde test ediliyor.

    Aşı olduktan sonra vücudu garip belirtiler gösteren insanlar olabiliyor.
    Aşı olduğu halde korona pozitif olan insan sayısı azımsanmayacak kadar fazla.
    Bazı aşıların koruma oranının şişirilmiş olduğunu düşünüyorum.

    Aşı olduktan sonra bana bir şey olmayacağının veya başıma bir şey gelirse her türlü desteğin devlet tarafından karşılanacağının bir garantisi yok (Boşuna imza attırmıyorlar)

    Ayrıca kimse aşı olmadı diye birisinin hakkını kısıtlayamaz veya zorla aşı vurduramaz.

    Edit: Aşı karşıtı değilim ama üzerinden zaman geçmedikçe buna benzer nedenlerden dolayı aşı vurulmayı düşünmüyorum.
  • 15-06-2021, 04:34:54
    #27
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi düşüncem,
    Yaklasik 50 yillir grip ile mucadele ediliyor lakin 50 yıldır grip aşısı bulunamamış.
    Yıllardır kanser diye bir illet var henüz ilaci ve aşısı bulunamamış.
    Bunlari göz önüne bulunarak düşünüyorum corona henüz 2. Yılını doldurmamışken aşı nasil bulundu. Madem aşı bulmak bu kadar kolaydi neden şimdiye kadar diger hastalıkların aşısı bulunamadı.

    Bu düşüncem siyasî vb değil-dir lütfen farkli yerlere cekmeyin mevzuyu
    Kesinlikle size katılıyorum hocam