Şahsi düşüncem,
Yaklasik 50 yillir grip ile mucadele ediliyor lakin 50 yıldır grip aşısı bulunamamış.
Yıllardır kanser diye bir illet var henüz ilaci ve aşısı bulunamamış.
Bunlari göz önüne bulunarak düşünüyorum corona henüz 2. Yılını doldurmamışken aşı nasil bulundu. Madem aşı bulmak bu kadar kolaydi neden şimdiye kadar diger hastalıkların aşısı bulunamadı.

Bu düşüncem siyasî vb değil-dir lütfen farkli yerlere cekmeyin mevzuyu