Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dünyaya hiç bir faydası olmayan insanlar ortaya öyle bir iddia atıyorlar ki insanların sağlığı için olan bir şeyi bile istemiyorlar. Bill gates ile alakalı çip olayları ortaya atıldı. Aşıyı bir kere tek firma değil bir çok farklı firmalar çıkartıyor. Sanırsın Bill gatesin firması üretiyor. Herkes bu aşıya yoğunlaştığı için alt yapısı olan bir sistem ile geliştirdikleri aşikar. Kaldı ki garantisi elbet yok bağışıklığı güçlendirme etkisi var. Bill gates gibi birinin çip takmaya ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum zaten hepimiz onun ürettiği şeyleri kullanıyoruz. onu da kullanmayalım o zaman. Aşıyı olan bir kaç kişi alerjiden dolayı ölebiliyor ama virüsten milyonlarca insan öldü. Bazı insanlar halen virüse dahi inanmıyor. Çevrelerinde pek görmedikleri için olabilir ama genç yaşta bile ölenler oldu ne yazık ki. bunlar gerçek r10da bile ağır yaşayıp konu açanlar mevcut. devlet yasakları kaldırıyor insanlar yine maske takmıyor. berbere gidiyorum takmamış, kargoya gidiyorum takmamış. cafeler restoranlar tıklım tıklım. ben yakalandım mı yakalanmadım mı bilemiyorum. bünyem konusunda rahatım ama ciddiye alıyorum.