Peki benim babam polis görevi başında birinin kemdisine virüs bulaştırması hak mı ?
Ben metroda yolda yürürüken karşıdan gelenin öksürüp tıksırıp beni hasta etmesi hak mı ?
Benim ve devlete calışan insanları hasta olmamk gibi bir hakları var bunu korumanın en kolay yolu bu. Daha etkili bir yol varsa emin ol senle beraber sonuna kadar hak ararım. Ama yoksa coğunluğa uymak zorundasyız/sın asıl özgürlük çünki bu.
1 kişi özgür olacak diye 1000 kişi özgürlüğünde olmaz. Azınlık her zaman çoğunluğa uymak zorundadır. Aksi taktirde kaas ve kargaşa cıkar.
Toplumum kurallarını yok sayarak özgürlük elde edilmiyor ne yazıkki.
1000 kişi içinde 1 kişi ben rahat nefes alacağım maske takmam dedi diye 1000 kişi 1 kişiye saygı gösteremez. Ne yazıkki dünyada böyle bir şey yok.
Şuan anlattıklarınız sanırım hocam maske takmak ile ilgili maskemizi zaten takıyoruz çıkar denildiğinde çıkaracağız ama aşı olmak virüs kapmayacağına garanti mi veriyor? Hayır.