Mitinglerde de bu toplum hakları devre dışıydı hocam 😊 bu işe yarayınca on-off edilebilen birşey bence.
Ne yazıkki konu siyasi değil. Onların yaptıklarını da alkışlamıyorum. Ama hak aramak bu şekilde olmuyor. Haklı olarak birini öldürüpte ben cinayet işlemedim diyezsiniz. Canınızı bile korurken sizi tehdit eden kişiyi öldüremezsiniz. Sadece sizi öldürmesini engelleye bilirsiniz. Okadar. O beni öldürecekti ben onu öldürüm demek sizi cinayet işlemiş olmanızı göz ardı ettirmez.
Lütfen olayı siyasi bir yere çekmeyin ama hak aramaktanda yolu ve yordamı doğrultusundan vazgeçmeyin.