Ayrıca aşı olmayarak kendinizi değil bizi riske atıyorsunuz toplum olarak haklar vardır. Başkasının hakkını ihlal etmek sizin haklarınıza son verir.
Lütfen bu yazdığımı özgürlük kısıtlaması olarak yorumlamayın. ☺️👍
Mitinglerde de bu toplum hakları devre dışıydı hocam 😊 bu işe yarayınca on-off edilebilen birşey bence.