Anket Aşı vurunmalı mıyım?
Toplam Katılımcı Sayısı: 229
Aşı vurunmalı mıyım?
Evet kesinlikle vurun.
%63,32 (145 Oy)
Hayır, biraz daha bekle.
%36,68 (84 Oy)
  • 15-06-2021, 03:23:49
    #1
    Merhaba

    Bugün aşı hakkım çıktı.
    Yan etkileri henüz görülmemiş ancak erkenden üretilen bir aşıyı vurunmak ne derece sağlıklıdır?
    (not: bu sadece bir sorudur, tavsiye içermez.)
  • 15-06-2021, 03:27:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayır kesinlikle olma seçeneği yok mu?
  • 15-06-2021, 03:28:16
    #3
    Ben şahsen 1.5 yıllık virüse bu denli hızda üretilebilen aşıya güvenmiyorum.
  • 15-06-2021, 03:32:58
    #4
    MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şahsen 1.5 yıllık virüse bu denli hızda üretilebilen aşıya güvenmiyorum.
    Aşı başarısız mı yoksa aşı ayağına başka bişey mi ?
    Düşüncenizi merak ediyorum.
  • 15-06-2021, 03:34:43
    #5
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Bugün aşı hakkım çıktı.
    Yan etkileri henüz görülmemiş ancak erkenden üretilen bir aşıyı vurunmak ne derece sağlıklıdır?
    (not: bu sadece bir sorudur, tavsiye içermez.)
    Bu konu hakkında gerçekten araştırma yapmış ve işin bilimsel kısmını en doğru şekilde bilen kişilerin önerilerine kulak asmak gerek. Yoksa daha mitoz, mayoz bölünme arasındaki farkı bilmeyen kişiler(söz meclisten dışarı) bu konuda öneride bulununca komik oluyor. Eğer çok büyük bir alerjiniz yoksa genel kanı "aşı olun" yönünde.
  • 15-06-2021, 03:37:20
    #6
    Erkenden üretilmesine neden bu kadar takılıyorsunuz anlamıyorum. Teknoloji çok gelişti artık çok daha hızlı aşı geliştirilebiliyor ki geliştirildi. Aşıların uzun vadeli sonucu tahmin edilebiliyor. Herkesde yan etki olmaz bazı spesifik şuan bilinmeyen hastalık veya durumlarda belki bir rahatsız çıkabilir şuan bilinmeyen. Neresinden bakarsanız bakın aşının zararindan çok faydası olduğu ortada. En azından şu yasaklardan hızlıca kurtulmak için bir fırsat. Son olarak aşı olamyan pek çok insan var. Aşı karşıtlığı illaki birilerini kötü yönde etkiler.
    https://youtu.be/zBkVCpbNnkU
  • 15-06-2021, 03:37:37
    #7
    her türlü aşı olun. bu hastalığı ağır geçirdim 15 gün hastanede yattım. şuan belli bir süre aşı olamayacağım ama süre belli değil.
    hastanede yanımda yatan kişi 2. kez koronaya yakalanmıştı ve 3 ay ara ile.

    aşı konusunda belirsizlikler olabilir. ama hastalığı geçiren kişilerin antikor seviyesi ne kadar sürüyor belli değil.
    siz aşının yan etikleri varmı diye dert ediyorsunuz. şuan koronanın vücutta ne gibi hasar bıraktığı belli değil.
    ama nefes darlığı tam olarak geçmedi ve çabuk yoruluyorum hala. tam 2 ay oldu hastalıktan bu yana.
  • 15-06-2021, 03:37:42
    #8
    jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşı başarısız mı yoksa aşı ayağına başka bişey mi ?
    Düşüncenizi merak ediyorum.
    Ben arkaplanda daha çok oyunlar döndüğünü düşünüyorum.
  • 15-06-2021, 03:38:30
    #9
    MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben arkaplanda daha çok oyunlar döndüğünü düşünüyorum.
    Ne gibi mesela ?