Merhaba

Bugün aşı hakkım çıktı.
Yan etkileri henüz görülmemiş ancak erkenden üretilen bir aşıyı vurunmak ne derece sağlıklıdır?
(not: bu sadece bir sorudur, tavsiye içermez.)