Erkenden üretilmesine neden bu kadar takılıyorsunuz anlamıyorum. Teknoloji çok gelişti artık çok daha hızlı aşı geliştirilebiliyor ki geliştirildi. Aşıların uzun vadeli sonucu tahmin edilebiliyor. Herkesde yan etki olmaz bazı spesifik şuan bilinmeyen hastalık veya durumlarda belki bir rahatsız çıkabilir şuan bilinmeyen. Neresinden bakarsanız bakın aşının zararindan çok faydası olduğu ortada. En azından şu yasaklardan hızlıca kurtulmak için bir fırsat. Son olarak aşı olamyan pek çok insan var. Aşı karşıtlığı illaki birilerini kötü yönde etkiler.
https://youtu.be/zBkVCpbNnkU