her türlü aşı olun. bu hastalığı ağır geçirdim 15 gün hastanede yattım. şuan belli bir süre aşı olamayacağım ama süre belli değil.
hastanede yanımda yatan kişi 2. kez koronaya yakalanmıştı ve 3 ay ara ile.
aşı konusunda belirsizlikler olabilir. ama hastalığı geçiren kişilerin antikor seviyesi ne kadar sürüyor belli değil.
siz aşının yan etikleri varmı diye dert ediyorsunuz. şuan koronanın vücutta ne gibi hasar bıraktığı belli değil.
ama nefes darlığı tam olarak geçmedi ve çabuk yoruluyorum hala. tam 2 ay oldu hastalıktan bu yana.