MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şahsen 1.5 yıllık virüse bu denli hızda üretilebilen aşıya güvenmiyorum.
Aşı başarısız mı yoksa aşı ayağına başka bişey mi ?
Düşüncenizi merak ediyorum.