Merhaba
Bugün aşı hakkım çıktı.
Yan etkileri henüz görülmemiş ancak erkenden üretilen bir aşıyı vurunmak ne derece sağlıklıdır?
(not: bu sadece bir sorudur, tavsiye içermez.)
Bu konu hakkında gerçekten araştırma yapmış ve işin bilimsel kısmını en doğru şekilde bilen kişilerin önerilerine kulak asmak gerek. Yoksa daha mitoz, mayoz bölünme arasındaki farkı bilmeyen kişiler(söz meclisten dışarı) bu konuda öneride bulununca komik oluyor. Eğer çok büyük bir alerjiniz yoksa genel kanı "aşı olun" yönünde.