Ben hastanelik olmadım ama zor atlattım. Bu hastalığa hiç yakalanmamış olsaydım belki düşünebilirdim ama bu kadar acele çıkan aşıların kusursuz olmadığını düşünüyorum.
Mecburiyetten dolayı aşılar hızlı onaylandı ama resmen milyonlarca insanın üzerinde test ediliyor.
Aşı olduktan sonra vücudu garip belirtiler gösteren insanlar olabiliyor.
Aşı olduğu halde korona pozitif olan insan sayısı azımsanmayacak kadar fazla.
Bazı aşıların koruma oranının şişirilmiş olduğunu düşünüyorum.
Aşı olduktan sonra bana bir şey olmayacağının veya başıma bir şey gelirse her türlü desteğin devlet tarafından karşılanacağının bir garantisi yok (Boşuna imza attırmıyorlar)
Ayrıca kimse aşı olmadı diye birisinin hakkını kısıtlayamaz veya zorla aşı vurduramaz.
Edit: Aşı karşıtı değilim ama üzerinden zaman geçmedikçe buna benzer nedenlerden dolayı aşı vurulmayı düşünmüyorum.