Okulu bırakmak?
48
●1.036
- 16-03-2021, 13:56:03Hiç öyle şey olur mu nasıl kaldın? Bırakmak senin için son çare ise açık liseye geçip belki eğer yarım dönem kaldıysan seneye bitirebilirsin (açık öğretimde 18 yaş üstünde 3.dönem var). Benim sözüme göre değil açıköğretim bürosuna giderek yardım aldıktan sonra yap. Ama tekrar söylüyorum en son çaren bu, daha dönem bitmeden kaldım diye düşünmenin neresi doğru, baban ile birlikte okuluna git müdürle görüşün illa bir çıkar yolu olacaktır.
- 16-03-2021, 14:24:39Sınıftaki hoca bırakmaz falan diye düşünme hocam bizim 45 kişi başlıyor 30 kişi kalıyor yıl sonu 20 kişi anca geçiyor okulu eğer cidden ben bu işi başarırım okumadan da bir meslek sahibi olacağını düşünüyorsan sana kalmış Ama bu senede sınıfta kalma olmaz diye düşünüyorum en son çıktığı televizyon programında Ziya selçuk'a sorular sorulmuş sınıfta kalmak var dememiş geçme da var dememiş zaten uzaktan eğitim bu sene de bırakmazlar herhalde İnşallah sınav mevzusuna dönmez
- 16-03-2021, 16:28:08Eğer okula gidip bitirmek istemiyorsan, açık lise ve açık üni oku daha kolay.
- 16-03-2021, 16:43:26kardeşim bi şekilde liseyi bitir ama üniversite için aynı şeyi söylemiyorum iyi bir okul iyi bir bölüm kazanamazsan boşuna masraf etme açıktan bitir maksat diploma olsun elinde uzaktan eğitimlerle az da olsa teorik bilgilerin de olur.O sürede sevdiğin sektörde kendini geliştirirsin
bu arada sınıfta kalmayı dert etme,benim kardeşim ortaokul döneminde yaşadığı fobi ve korkular sebebiyle 2 sene okuluna ara verdi bunu doktor kontrolünde yaptık sonra 8.sınıftan tekrar başladı ve vefa lisesini kazandı şuan da maşallah çok iyi kendi yaş grubu ile eğitim almıyor ama bunu dert etmedi,sende etme yani tekrar mı yapılacak yap bişey olmaz ayrıca biraz da olsa çalış geçersn yani en kötü notların düşük olur hocalar o kadar katı değildir sanmıyorum yani geçirirler - 16-03-2021, 17:01:49Ne iş yaparak aylık asgari ücretin üzerinde kazanıyorsun bilmiyorum bu senin için okurken avantaj. Bi de böyle düşün.Bu dönemde üniversite bitirenler zorlanıyor liseyi dışardan okurum diyorsan zaten okuyacaksın bari sık dişini normal okulunu bitir. Önün açık belki fikrin değişir bi de üniversite okursun.
- 16-03-2021, 18:08:49Aman kardeşim böyle bir hata yapma. Mutlaka liseyi bitirmeye bak ardından üniversite okuma imkanında varsa çok güzel olur bu süreçte ekstra gelirler elde edebilirsin ama yaşın 23'ü geçtikten sonra gelecek telaşı başlıyor bilgin olsun