• 16-03-2021, 00:07:56
    #28
    gorevburada adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babm ortaokul mezunu 1 ay önce ehliyet sınavından geçti . Araştırıp öyle yazalım
    Özür, orta okul. Doğru 😅
  • 16-03-2021, 00:11:22
    #29
    Liseyi okuduğuma pişmanım ama sırf diploma için yan gelip yattık bitirdik...
  • 16-03-2021, 00:18:26
    #30
    Bugün para kazanıyor olman yarına dair hiçbir garanti barındırmıyor. 5-10 yıl sonrasına dair hiç mi hiç garanti barındırmıyor. Bu üniversite mezunu olsan da böyle... Lise mezunu bile olmazsan nasıl, sen düşün.
  • 16-03-2021, 00:26:41
    #31
    Dostum yani şöyle söylim sana internet işlerinde hiçbirzaman garanti yoktur bunu unutma dediğin gibi anlatmadıkları derslerin sınavlarına girdiniz notlarınız kırık olabilir ama geçirirler yani korkmayın kolay kolay sınıfta bırakmazlar benim arkadaşım uyuyarak sınıfı geçmişti yeterki sınav zamanı azda olsa 1-2 saat göz at notlara 40-50 bile alsan kurtarır hocalara saygılıda oldunmu kolay kolay kimseyi bırakmazlar merak etme

    Ha eğer kazancın şuan seni memnun ediyosa az daha sık dişini şunun şurasında kalmış 1.5Yıl diplomanı eline al üniversiteye istersen gitmezsin ama o diploman elinde bir bilezik gibi dursun ilerde elbet lazım olur bakarsın internet işlerin umduğun gibi gitmez okul okumaya geri dönersin
  • 16-03-2021, 00:54:26
    #32
    Ya o para kaynağı bir gün kesilirse? Ve ortaokul mezunu olarak dolaşırsan ne yapmayı planlıyorsun onu düşün sonra karar ver.
  • 16-03-2021, 01:25:42
    #33
    okulu bırakmak zorunda değilseniz bırakmayın.
    Ama okul dışında gerçekten eğitimin devam etmesi gerektiğini de bilin.
    iş hayatının tadını aldınız ve devam etmek istiyorsunuz ama işi büyütecek meziyetlere sahip olmanıza yardım edecek eğitimi almanız da fazladan fayda sağlayacak.
    yükselmek için diploma lazım diyen arkadaşlar maaşlı çalışmanın faydasına inanmış kişilerdir. Ancak bu bir perspektif verimsiz bir perspektif işi öğrenin ve kendi işinizi yapmayı düşünün sonra. İyi bir diploma ve yüksek bir maaş köleliğe atılmış bir adımdır.
  • 16-03-2021, 12:10:20
    #34
    Açıktan da olsa okuyun derim. Zaten diploma bölümlerinden birini bitirmeyecekseniz 'diploma sahibi olmak için okumak' eylemini gerçekleştirmiş oluyorsunuz.
  • 16-03-2021, 12:11:44
    #35
    Bugün kazanıyorsun ana bunun ileriside var hocam, dişinizi sıkın gerekirse daha kolay bir okula geçin ama liseyi mutlaka bitirin
  • 16-03-2021, 12:18:36
    #36
    okumayıp ne yapacaksın hocam?