Dostum yani şöyle söylim sana internet işlerinde hiçbirzaman garanti yoktur bunu unutma dediğin gibi anlatmadıkları derslerin sınavlarına girdiniz notlarınız kırık olabilir ama geçirirler yani korkmayın kolay kolay sınıfta bırakmazlar benim arkadaşım uyuyarak sınıfı geçmişti yeterki sınav zamanı azda olsa 1-2 saat göz at notlara 40-50 bile alsan kurtarır hocalara saygılıda oldunmu kolay kolay kimseyi bırakmazlar merak etme

Ha eğer kazancın şuan seni memnun ediyosa az daha sık dişini şunun şurasında kalmış 1.5Yıl diplomanı eline al üniversiteye istersen gitmezsin ama o diploman elinde bir bilezik gibi dursun ilerde elbet lazım olur bakarsın internet işlerin umduğun gibi gitmez okul okumaya geri dönersin