okulu bırakmak zorunda değilseniz bırakmayın.
Ama okul dışında gerçekten eğitimin devam etmesi gerektiğini de bilin.
iş hayatının tadını aldınız ve devam etmek istiyorsunuz ama işi büyütecek meziyetlere sahip olmanıza yardım edecek eğitimi almanız da fazladan fayda sağlayacak.
yükselmek için diploma lazım diyen arkadaşlar maaşlı çalışmanın faydasına inanmış kişilerdir. Ancak bu bir perspektif verimsiz bir perspektif işi öğrenin ve kendi işinizi yapmayı düşünün sonra. İyi bir diploma ve yüksek bir maaş köleliğe atılmış bir adımdır.