Okulu bırakmak?
48
●1.036
- 15-03-2021, 21:14:31Hayırlı geceler hocalarım şuan lise 3 e gidiyorum sınavlara benmi girdim onlarmı girdi pek anlamadım sonuçlar açıklandı ve sınıfta kaldım gözüküyor şuanlık okulu bırakmak istiyorum şuanda uğraşmadan aylık kazancım asgari ücretin üzerinde okumadan bunun daha artacağını biliyorum ama birde siz büyüklerime sormak istedim sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
- 15-03-2021, 21:15:33açıktan devam edebilirsinyigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2021, 21:16:43Ben lise sonum her zaman lise diplomasının olması gerektiğini düşünüyorum özellikle bu zamanda önem arz ediyor hocam tavsiyem gayret etmeniz ve diplomayı almanız...
- 15-03-2021, 21:17:03kesinlikle aynı yaşlara dönsem üniversiteyi bitirirdim... yükselmeye çalışıyorsun olmuyo hep yerinde sayıyorsun şükür çark dönüyor ama zor..