• 15-03-2021, 21:14:31
    #1
    Hayırlı geceler hocalarım şuan lise 3 e gidiyorum sınavlara benmi girdim onlarmı girdi pek anlamadım sonuçlar açıklandı ve sınıfta kaldım gözüküyor şuanlık okulu bırakmak istiyorum şuanda uğraşmadan aylık kazancım asgari ücretin üzerinde okumadan bunun daha artacağını biliyorum ama birde siz büyüklerime sormak istedim sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
  • 15-03-2021, 21:15:29
    #2
    Liseyi bitir ondan sonrasi sana kalmis
  • 15-03-2021, 21:15:33
    #3
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı geceler hocalarım şuan lise 3 e gidiyorum sınavlara benmi girdim onlarmı girdi pek anlamadım sonuçlar açıklandı ve sınıfta kaldım gözüküyor şuanlık okulu bırakmak istiyorum şuanda uğraşmadan aylık kazancım asgari ücretin üzerinde okumadan bunun daha artacağını biliyorum ama birde siz büyüklerime sormak istedim sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
    açıktan devam edebilirsin
  • 15-03-2021, 21:15:52
    #4
    Lise diplomasını almadan bırakmayın. Şu an sağlıklı düşünmüyorsunuz. Lc Waikiki bile lise mezunu olmayanı işe almıyor. Bir gün böyle bir işe muhtaç kalırsanız alınamayabilirsiniz.
  • 15-03-2021, 21:15:53
    #5
    İlerde pişman olmak istemiyorsan derslerine sıkı sıkı çalış
  • 15-03-2021, 21:16:30
    #6
    Ehliyet için bile lise bitirme şartı var. Lütfen yeniden düşün.
    Ayrıca zorunlu eğitim 12 yıl, bırakırsan ailen bundan sorumlu tutulacaktır.
  • 15-03-2021, 21:16:36
    #7
    açık liseden bitir
  • 15-03-2021, 21:16:43
    #8
    Ben lise sonum her zaman lise diplomasının olması gerektiğini düşünüyorum özellikle bu zamanda önem arz ediyor hocam tavsiyem gayret etmeniz ve diplomayı almanız...
  • 15-03-2021, 21:17:03
    #9
    kesinlikle aynı yaşlara dönsem üniversiteyi bitirirdim... yükselmeye çalışıyorsun olmuyo hep yerinde sayıyorsun şükür çark dönüyor ama zor..