Hayırlı geceler hocalarım şuan lise 3 e gidiyorum sınavlara benmi girdim onlarmı girdi pek anlamadım sonuçlar açıklandı ve sınıfta kaldım gözüküyor şuanlık okulu bırakmak istiyorum şuanda uğraşmadan aylık kazancım asgari ücretin üzerinde okumadan bunun daha artacağını biliyorum ama birde siz büyüklerime sormak istedim sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
açıktan devam edebilirsin