Konu
Okulu bırakmak?
15-03-2021, 21:16:43
#8
enescalban
Ben lise sonum her zaman lise diplomasının olması gerektiğini düşünüyorum özellikle bu zamanda önem arz ediyor hocam tavsiyem gayret etmeniz ve diplomayı almanız...