okumak illaki bir işin olması anlamına gelmiyor kardeşim bence eğitimine devam etmelisin. Şuan anlamazsın belki ama ilerde bununla ilgili pişman olursun okuluna devam et derim ben. Her şey gönlünce olsun.
Kanka bence en azından liseyi bitir. Bir üniversiteye de git ancak okumasan da olur. Bunları ortam açısından söylüyorum. Üniye temel amacım eğlenmek olarak gideceğim seneye. Bu arada kazanç kaynağın nedir?