Diba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ehliyet için bile lise bitirme şartı var. Lütfen yeniden düşün.
Ayrıca zorunlu eğitim 12 yıl, bırakırsan ailen bundan sorumlu tutulacaktır.
Babm ortaokul mezunu 1 ay önce ehliyet sınavından geçti . Araştırıp öyle yazalım