Konu
Okulu bırakmak?
15-03-2021, 21:17:43
#15
Misafir
Kanka bence en azından liseyi bitir. Bir üniversiteye de git ancak okumasan da olur. Bunları ortam açısından söylüyorum. Üniye temel amacım eğlenmek olarak gideceğim seneye. Bu arada kazanç kaynağın nedir?