Kanka bence en azından liseyi bitir. Bir üniversiteye de git ancak okumasan da olur. Bunları ortam açısından söylüyorum. Üniye temel amacım eğlenmek olarak gideceğim seneye. Bu arada kazanç kaynağın nedir?